Cookies
Meno | Poskytovateľ / Doména | Uplynutie platnosti | Opis |
---|---|---|---|
VISITOR_PRIVACY_METADATA | .youtube.com | 6 mesiacov | Tento súbor cookie sa používa na uloženie súhlasu užívateľa a súkromia pre ich interakciu s webom. Zaznamenáva údaje o súhlase návštevníka o rôznych zásadách ochrany osobných údajov a nastavení, ktoré zabezpečujú, že ich preferencie sú poctené v budúcich reláciách. |
PHPSESSID | www.gepardfinance.sk | Cookies relácie | Cookie generované aplikáciami založenými na jazyku PHP. Toto je univerzálny identifikátor používaný na údržbu premenných relácií používateľov. Spravidla ide o náhodne vygenerované číslo, spôsob jeho použitia môže byť špecifický pre daný web, ale dobrým príkladom je udržanie prihláseného stavu používateľa medzi stránkami. |
Meno | Poskytovateľ / Doména | Uplynutie platnosti | Opis |
---|---|---|---|
_gid | .gepardfinance.sk | deň | Tento súbor cookie nastavuje služba Google Analytics. Ukladá a aktualizuje jedinečnú hodnotu pre každú navštívenú stránku a používa sa na počítanie a sledovanie zobrazení stránky. |
_ga_2KQ4ZSXVGK | .gepardfinance.sk | rok mesiac | Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na zachovanie stavu relácie. |
_ga | .gepardfinance.sk | rok mesiac | Tento názov súboru cookie je spojený s Google Universal Analytics - čo je významná aktualizácia bežnejšie používanej analytickej služby spoločnosti Google. Tento súbor cookie sa používa na odlíšenie jedinečných používateľov priradením náhodne vygenerovaného čísla ako identifikátora klienta. Je zahrnutá v každej požiadavke na stránku na webe a slúži na výpočet údajov o návštevníkoch, reláciách a kampaniach pre analytické prehľady webových stránok. |
_ga_G5Z6ZFY0R9 | .gepardfinance.sk | rok mesiac | Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na zachovanie stavu relácie. |
_gat_UA-162877729-1 | .gepardfinance.sk | 53 sekúnd | Toto je súbor cookie typu typu nastavený službou Google Analytics, kde prvok vzoru v názve obsahuje jedinečné identifikačné číslo účtu alebo webovej stránky, ktorej sa týka. Je to variácia súboru _gat, ktorý sa používa na obmedzenie množstva údajov zaznamenaných spoločnosťou Google na webových stránkach s veľkým objemom prevádzky. |
_ga_WHTPYZEQ7R | .gepardfinance.sk | rok mesiac | Tento súbor cookie používa služba Google Analytics na zachovanie stavu relácie. |
Meno | Poskytovateľ / Doména | Uplynutie platnosti | Opis |
---|---|---|---|
_gcl_au | .gepardfinance.sk | 3 mesiace | Tento súbor cookie nastavuje spoločnosť Doubleclick a vykonáva informácie o tom, ako koncový používateľ používa webovú stránku, a o akejkoľvek reklame, ktorú mohol koncový používateľ vidieť pred návštevou uvedenej webovej stránky. |
_fbp | .gepardfinance.sk | 3 mesiace | Používa Facebook na dodanie radu reklamných produktov, ako napríklad ponúkanie cien v reálnom čase od inzerentov tretích strán |
YSC | .youtube.com | Cookies relácie | Tento súbor cookie nastavuje služba YouTube na sledovanie zobrazení vložených videí. |
VISITOR_INFO1_LIVE | .youtube.com | 6 mesiacov | Tento súbor cookie nastavuje Youtube, aby sledoval preferencie používateľov pre videá Youtube vložené do webových stránok. Môže tiež určiť, či návštevník webových stránok používa novú alebo starú verziu rozhrania Youtube. |
Meno | Poskytovateľ / Doména | Uplynutie platnosti | Opis |
---|---|---|---|
_hjSessionUser_2782088 | .gepardfinance.sk | rok | |
_hjSession_2782088 | .gepardfinance.sk | 30 minút |
O súboroch cookie
Svoj súhlas s používaním súborov cookie môžete kedykoľvek zmeniť na našej stránke Zásady ochrany osobných údajov.
- Autor Gepard Finance
Dokument na stiahnutie:
SŤAŽNOSTI
I. Úvodné ustanovenia
1.1. Spoločnosť GEPARD FINANCE, s.r.o., so sídlom Kutlíkova 17, 852 50 Bratislava, IČO: 44 102 879, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III., oddiel: Sro, vložka číslo: 66508/B (ďalej len „GEPARD FINANCE, s. r. o.“) v súlade so zákonom č. 186/2009 Z. z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “Zákon”) predkladá pre svojich klientov, ako aj potenciálnych klientov (ďalej len „Sťažovateľ“) pravidlá podávania, evidencie a riešenia sťažností Sťažovateľov na činnosť podriadeného finančného agenta alebo samostatného finančného agenta,
1.2. ktorá smerovala k uzavretiu, alebo ku zmene zmluvy o poskytnutí finančnej služby, alebo
1.3. na poskytovanie odbornej pomoci, informácií a odporúčaní Sťažovateľovi na účely uzavretia, zmeny, alebo ukončenia zmluvy o poskytnutí finančnej služby, alebo
1.4. na spoluprácu pri správe zmluvy o poskytnutí finančnej služby.
II. Podmienky prijímania, evidovania, riešenia a vybavovania sťažnosti
2.1. Sťažovateľ je oprávnený podať sťažnosť priamo na adresu sídla centrály GEPARD FINANCE, s.r.o., Kutlíkova 17, 852 50 Bratislava, a to poštou, osobne v priestoroch sídla centrály GEPARD FINANCE, s.r.o., Kutlíkova 17, 852 50 Bratislava a elektronickým podaním na emailovú adresu info@gepardfinance.sk, pričom použije formulár Sťažnosť klienta, ktorý si môže na tejto stránke vytlačiť, vyplniť a poslať na vyššie uvedenú adresu.
Zamestnanec centrály GEPARD FINANCE, s.r.o. sťažnosť zapíše do Knihy prijatej pošty, zaregistruje do informačného systému k menu Sťažovateľa, a to do 24 hodín od prijatia sťažnosti, a to s uvedením dátumu prijatia, identifikácie sťažovateľa, stručného popisu predmetu sťažnosti a podpisu zamestnanca, ktorý sťažnosť prijal, čím je potvrdené prijatie takejto formy sťažnosti.
2.2. V prípade ústnej sťažnosti Sťažovateľom, ten, kto sťažnosť prijíma, vyhotoví záznam o sťažnosti v dvoch rovnopisoch, jeden rovnopis záznamu odovzdá Sťažovateľovi, druhý rovnopis záznamu odovzdá písomne alebo osobne na adrese centrály GEPARD FINANCE, s.r.o. GEPARD FINANCE, s.r.o., má v zmysle Zákona Odborného garanta, ktorý je v zmysle ustanovenia § 25 ods. 6 písm. c) Zákona zodpovedný za preverovanie a vybavovanie sťažností, vykonanie všetkých náležitých krokov, ktoré budú viesť k objektívnemu zisteniu všetkých vzájomných súvislostí pri dojednávaní podmienok zmluvy o finančnej službe, o poskytnutých informáciách zo strany Sťažovateľa a zhodnotí, či je sťažnosť oprávnená, alebo neoprávnená.
2.3. Odborný garant je zodpovedný za to, aby Sťažovateľ bol písomne informovaný o prijatí jeho sťažnosti (aj ústnej) a o začatí šetrenia jeho sťažnosti. Odborný garant je zodpovedný za to, aby na adresu Sťažovateľa bol list s informáciou o prijatej sťažnosti odoslaný na adresu Sťažovateľa. Kópia listu ostáva v sídle centrály GEPARD FINANCE, s.r.o.. Odborný garant je zodpovedný za to, aby Sťažovateľ bol písomne informovaný o výsledku šetrenia všetkých okolností súvisiacich s dôvodom jeho sťažnosti, a to v lehote ustanovenej Zákonom.
2.4. Zo strany Sťažovateľa je dôležité, aby:
- bola čitateľná a zrozumiteľná;
- bolo zo sťažnosti jednoznačné, kto je Sťažovateľom v rozsahu meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu Sťažovateľa, ak je Sťažovateľom fyzická osoba resp. obchodné meno a sídlo, ak je Sťažovateľom právnická osoba;
- bolo jasné, čo je predmetom sťažnosti, resp. proti komu je sťažnosť smerovaná;
- bolo zrozumiteľné, na aké nedostatky sťažnosť poukazuje.
2.5. Sťažnosť, ktorá nemá požadované náležitosti, sťažnosť, ktorá nie je zrozumiteľná, sťažnosť, na vybavenie ktorej sú potrebné údaje, ktoré sa v sťažnosti neuvádzajú, Odborný garant došetrí a doplní spôsobom, ktorý je najrýchlejší, dôveryhodný a dokázateľný.
2.6. Sťažnosť, v ktorej Sťažovateľ odmietne poskytnúť súčinnosť potrebnú na vybavenie jeho sťažnosti a bez ktorej nie je možné jej prešetrenie a vybavenie, bude zapísaná do určeného záznamu o sťažnosti a založená Odborným garantom do Evidencie sťažností. Odborný garant je zodpovedný za to, aby bol Sťažovateľ o tomto postupe písomne informovaný.
2.7. Sťažnosť, pri ktorej je jednoznačný a jasný postup na jej vybavenie, Odborný garant je zodpovedný za jej vybavenie a prijatie opatrení na vybavenie sťažnosti do 30 dní odo dňa doručenia sťažnosti a v tejto lehote musí byť Sťažovateľ písomne informovaný o spôsobe vybavenia jeho sťažnosti a prípadne aj o opatreniach prijatých na vybavenie sťažnosti. V odôvodnených prípadoch GEPARD FINANCE, s.r.o. môže túto lehotu predĺžiť, a to najviac na 60 dní odo dňa doručenia sťažnosti, pričom musí Sťažovateľovi oznámiť dôvody predĺženia lehoty na 60 dní, a to do 30 dní odo dňa doručenia sťažnosti. Písomnú informáciu, v poradí 2. list o vybavení sťažnosti Sťažovateľa, podpisuje konateľ GEPARD FINANCE, s.r.o.. Kópia písomnej informácie musí byť založená v Evidencii sťažností v sídle centrály spoločnosti GEPARD FINANCE, s.r.o.
2.8. V prípade sťažnosti, ktorá je vyhodnotená ako neoprávnená/neopodstatnená alebo ktorú nebolo možné preveriť z dôvodu nedostatočnej súčinnosti Sťažovateľa, Odborný garant je zodpovedný za to, aby Sťažovateľ dostal v určenej lehote písomnú informáciu o spôsobe vybavenia jeho sťažnosti, v ktorej sa konštatujú dôvody vyhodnotenia sťažnosti ako neoprávnenej/neopodstatnenej.
2.9. Informácie o spracúvaní osobných údajov v súvislosti s vybavovaním a evidenciou sťažností sú dostupné na www.gepardfinance.sk v sekcii ochrana osobných údajov.
DOKUMENT: Sťažnosť klienta alebo potenciálneho klienta:
Sťažovateľ:
Meno ................................................................................ Priezvisko .........................................................................
Adresa bydliska ................................................................
Názov alebo obchodné meno ........................................... Sídlo ..................................................................................
Dátum / Miesto podania ....................................................
Predmet sťažnosti - uveďte jasne a zrozumiteľne na čo sa konkrétne sťažujete: ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................
Identifikácia osôb, na ktoré bola sťažnosť podaná: ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................
Podrobný popis skutočností: .......................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................
Dátum: .............................. Podpis klienta: ...............